Seminari Interuniversitari sobre Identitat i Noves Trajectòries Educatives

Projecte: Ajuts a grups i xarxesGrups de recerca

Grup de recerca consolidat (GRC) Reconegut i finançat

El Seminari Interuniversitari sobre Identitat i Noves Trajectòries Educatives (SINTE) inicià la seva trajectòria l’any 1992. La seva activitat s’emmarca en els principis de RRI, l’agenda educativa 2030 i la innovació educativa i transformació digital. Específicament, els projectes cobreixen tres eixos estratègics:
• Desenvolupament de la identitat investigadora.
• Desenvolupament de la identitat professional dels educadors.
• Desenvolupament i intervenció en contextos de diversitat, inclusió i cooperació.

SINTE aplega 21 investigadors/es de tres universitats catalanes (URL, UAB i UOC), 29% juniors, que en els darrers 5 anys han captat 7.173.515,35€ en projectes competitius i 998.709,2€ en contractes i transferència de coneixement.

Ens orientem a la co-creació de propostes de recerca per tal de generar innovació sostenible en els contextos educatius amb tots els agents implicats en el canvi (societat, professionals, administració i acadèmia).
www.sinte.me
AcrònimSINTE