Grup de recerca consolidat (GRC) Reconegut

GREDA és un grup de recerca emergent que engloba 4 línies vinculades a diferents didàctiques sota un mateix paraigua integrador. Aquest paraigua comú defineix l'educació des d'una perspectiva constructivista, dinàmica, humanista i ecològica; i explora el rol de la didàctica vinculada al coneixement profund d'una matèria i de les estratègies procedimentals d'ensenyament i aprenentatge amb el focus en l'alumnat com a protagonista. Les línies de recerca són les següents: la didàctica de les llengües, la didàctica del fet religiós, la didàctica de la matemàtica i les ciències experimentals, i l'educació a la primera infància. Al marge d'objectius vinculats a cada línia, aquest Grup es planteja uns objectius transversals comuns: apropar la recerca educativa a les escoles i instituts incidint en la transferència de coneixement, contribuir a la millora de la formació docent, i investigar l'impacte de propostes educatives globalitzadores i basades en competències transversals.
AcrònimGREDA
EstatusActiu