Transformacions metadiscursives: interaccions, modificacions i innovacions en els àmbits discursius i "reals" de la filosofia i la literatura

"Sota la categoria de “transformacions metadiscursives” entenem amb tota precisió aquelles modificacions radicals que l’actual situació de revolució tècnica, epistèmica, pedagògica i social permanent provoca, no sols ni primàriament a l’INTERIOR dels discursos tradicionals de la filosofia o la literatura, o ENTRE aquests discursos com a tals, sinó igualment i fins i tot abans EN LES REALITATS-REFERENTS a les quals aquests discursos remeten. Les conseqüències i les oportunitats que aquestes transformacions ofereixen resulten evidents a qualsevol observador. En la línia d’aprofundir en aquesta qüestió, escatir-ne més i millor les implicacions, afavorir les millors condicions per a la seva investigació en el nostre SGR, establir fructíferes connexions amb altres investigadors i centres de recerca al voltant d’aquest nucli temàtic, donar el màxim de difusió als resultats del treball dels membres del grup i atreure nous talents, el present projecte es proposa els següents objectius concrets:

1. Establiment de connexions amb altres investigadors i centres de recerca. Dues estades, una a Lisboa i una altra a Madrid.

2. Contractació per dos mesos a dedicació parcial d’un doctorand amb experiència prèvia com a assistent de recerca i com a substitut dels professors implicats en les estades del punt anterior.

3. Adquisició de material fungible: bibliografia i una tablet.

4. Assentament i aprofundiment de l’actual col•laboració amb Comillas, portant a Barcelona la Dra. Alicia Villar, catedràtica UPCo i presidenta de la Comissió Acadèmica del programa de doctorat en Filosofia compartit amb la nostra Facultat.

5. Increment de la difusió internacional dels resultats del SGR: traducció a una llengua estrangera d’un article del Dr. Llinàs."

3. Adquisició de material fungible: bibliografia i una tablet.

Data efectiva d'inici i finalització1/01/1731/12/17