Avaluació de l'impacte de reinserció social de les persones drogodependents que participen en els programes de Projecte Home Balears

"1. Avaluar l’impacte del treball terapèutic educatiu a les persones drogodependents que han participat en el Programa Base (Comunitat terapèutica) i Horabaixa (ambulatori) de Projecte Home Balears en relació a la reinserció social.
2. Construir un protocol d'avaluació que sigui transferible a altres projectes de similars característiques.
3. Testejar el protocol d'avaluació amb l'objectiu de verificar la seva eficàcia i aplicabilitat.
4. Consolidar la col·laboració científica internacional en aquesta àrea mitjançant la participació al projecte de la investigadora Barbara Kail, de la Graduate School of Social Service de la universitat de Fordham.

"

"