STReaM US (Society, Technology, Religion and Media research dissemination in the United States).

"El projecte STReaM US es proposa internacionalitzar, específicament als Estats Units, la recerca de STReaM (Society, Technology, Religion and Media) per incrementar-la. Amb aquest objectiu, els investigadors han detectat una sèrie de partners estratègics nord-americans amb els quals compartir la recerca, establir sinergies i ampliar els àmbits d’actuació del grup i de la institució. Es tracta d’incrementar aquesta recerca a través de:
- L’accés a grups de discussió especialitzats en la temàtica de la pròpia recerca però de caire global.
- La presentació de l’activitat del grup a congressos especialitzats.
- La publicació dels resultats de les recerques del grup en revistes internacionals d’impacte.
- La preparació i elaboració de projectes internacionals de forma conjunta amb les institucions nord-americanes.

Aquestes institucions, detallades a continuació, s’han seleccionat per la rellevància científica i el prestigi internacional en l’àmbit de recerca de STReaM:
- Association for the Sociology of Religion (Nova York).
- Loyola Marymount University (Los Angeles).
- Loyola University Chicago (Chicago)."

- La presentació de l’activitat del grup a congressos especialitzats.

- Association for the Sociology of Religion (Nova York).
- Loyola Marymount University (Los Angeles).
- Loyola University Chicago (Chicago)."
Data efectiva d'inici i finalització1/01/1931/12/19