"Aquest projecte dona continuïtat al projecte pilot iniciat durant el curs 2017-18 i en continuïtat durant el 2018-19. Els objectius realitzats fins ara s’han centrat en avaluar l’estat de salut, els factors que intervenen en la funcionalitat de la persona envers les activitats de la vida diària i l’avaluació de l’activitat física, sedentarisme, adherència i de la son de les persones amb situació de patologia crònica complexe usuàries del CAP Horta 7D.
El nostre equip que ha participat en el desenvolupament del projecte durant aquests dos anys està format per investigadors de la Facultat Ciències de la Salut i clínics de l’àrea d’atenció primària del CAP Horta 7D, addicionalment d’estudiants del MUAFT.
L’objectiu de la fase en la qual es troba actualment el projecte requereix una evaluació dels resultats obtinguts aquests dos anys i el disseny d’un programa interdiciplinar amb suport de la telerehabilitació domiciliària (e-health) basat en control i seguiment de l’estat de salut, funcionalitat i activitat física terapèutica en pacients crònics complexes. És imprescindible arribats a aquest punt que el programa estigui dissenyat, format i dirigit per un equip interdisciplinari i on la tecnologia estigui ben adequada a la persona gran.

Per això els objectius que ens proposem són:
1) Avaluar amb l’equip els resultats obtinguts fins el juliol 2019 per dissenyar un programa adient a la població usuària del CAP Horta 7D en base als resultats obtinguts als dos estudis pilots.
2) Determinar els agents actors i promotors del programa de telerehabilitació (e-health) que seran necessaris per la tercera fase del projecte.
3) Dissenyar conjuntament amb tots els agents un projecte pilot per tal d’avaluar l’ús i l’adquació de la telerehabilitació (e-health) a la població usuària del CAP Horta 7D.
4) Presentar el projecte a convocatòries públiques per tal de poder realitzar el projecte amb el suport econòmic necessari.

Per això els objectius que ens proposem són:
Data efectiva d'inici i finalització1/01/1931/12/19