Factors espirituals i evolució psíquica en biografies d'extrema vulnerabilitat

• Grané Terradas, Francesc (PI)
  • Galceran Peiro, M. Del Mar (Investigador/a)
  • Font Rodon, Jordi (Investigador/a)
  • NOGUES CARULLA, RAMON MARIA (Investigador/a)
  • Valls, Maite (Investigador/a)
  • Mariola, Bernal (Investigador/a)
  • Mariné, Pilar (Investigador/a)
  • Hernández Ramírez, Victor Manuel (Investigador/a)

"1. Persona suport recerca:
    a) Gestionar la recerca Inmigració i Espiritualitat: selecció de convidats entre les diferents institucions amb qui col.laborem. Transcripció entrevistes. Gestió de l'anàlisi de contingut.
    b) Revisió i verificación de la Recerca INDICADORS D’AVALUACIÓ DE LA QUALITAT PSICOLÒGICA DE L’EXPERIÈNCIA ESPIRITUAL I RELIGIOSA que vam realitzar a partir de la subvención Relig 2014 i Relig 2015 Gencat.
    c) Coordinació del seminari de Recerca Aportació de les tradicions religioses i de saviesa a la qualitat humana i contribuir a des-simbolitzar els textos bàsics d’aquestes tradicions per poder-ne desxifrar el seu contingut.
    d) Coordinació de la línea de de Recerca sobre Psicologia i Exercicis de Sant Ignasi, Congrés Loiola 2019.
    e) Coordinació del Seminari de Recerca: Mètodes d’interiorització i meditació, des de la perspectiva neurocièntifica, psicològica, fenomenològica, antropològica, filosòfica i teològica.
    2. Publicacions.
    - 2 articles en impacte recerca Inmigració i Espiritualitat.
    - Publicació Llibre divulgatiu destinat als agents d'acció social de l'àmbit de la migració.
    - Redacció d’actes i coordinació dels diferents autors per a la redacció d’una publicación sobre Mètodes d’interiorització i meditació.
    - Traducció de 2 articles de l'anglès bàsics per la recerca.
    - Recuperar i reeditar Revista Monografies (psicologia i espiritualitat) de l’Institut Universitari de Salut Mental Vidal i Barraquer. Publicació dels Treballs finals de Màster d’Espiritualitat Transcultural.
    - Publicar ponències de les Jornades No-Dualitat, juny 2016.
    - Publicar ponències de les Jornades Símbol, juny 2017.
    - Revisió l’article Fe, símbolo e interpretación como acceso al conocimiento del ""invisible"".
    3. Subscripció a base de dades i a publicacions de l'àmbit psicològic i espiritual. Accés a software online de transcripció.
    4. Adquisició 2 gravadores digitals i projector portàtil. Pagament de viatges. Pagament d’obsequis a voluntaris inmigrants entrevistats.

"1. Persona suport recerca:
    2. Publicacions.
    - 2 articles en impacte recerca Inmigració i Espiritualitat.
    - Traducció de 2 articles de l'anglès bàsics per la recerca.
    - Publicar ponències de les Jornades No-Dualitat, juny 2016.
    - Publicar ponències de les Jornades Símbol, juny 2017.
    Data efectiva d'inici i finalització1/01/1831/12/18