Applied Mechanics and Advanced Manufacturing

Xarxa

Ramon Llull University

Organització externa: ???ueoexternalorganisation.ueoexternalorganisationtypes.ueoexternalorganisation.academic???

Iran University of Science and Technology

Grup d'Enginyeria de Materials (GEMAT)

Organització externa: ???ueoexternalorganisation.ueoexternalorganisationtypes.ueoexternalorganisation.unknown???

Polytechnic University of Catalonia

Universitat Ramon Llull

EURECAT

Organització externa: ???ueoexternalorganisation.ueoexternalorganisationtypes.ueoexternalorganisation.corporate???

Technical University of Catalonia (UPC)

Instituto de Ciencia de Materiales de Sevilla (CSIC-Universidad de Sevilla)

University of Seville

Universitat Politècnica de Catalunya